קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות3
סוגי מאכליםרטבים
אירועיםסופרבול
מגזין

רוטב טבילה של גאראם מסאלה

רוטב טבילה של גאראם מסאלה
רוטב טבילת Garam Masala עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 39 קלוריות. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. אם יש לך פיתות, יוגורט, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: garam מסאלה, איך לעשות punjabi garam מסאלה אבקה בבית, גארם מסאלה קלוי הליבוט ברוטב קארי עגבניות, ו כבש עם פירורי Garam Masala ורוטב מנטה קארי.

הוראות

1
מערבבים את 5 המרכיבים הראשונים בקערה. כיסוי וצינה 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים עם פלחי פיתה.
מרכיבים שתצטרך
פיתהפיתה

ציוד

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Nigl Freiheit Gruner Veltliner עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.