קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות35
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב ספגטי

רוטב ספגטי
רוטב ספגטי יכול להיות בדיוק הרוטב שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 819 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 45 גרם שומן. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו-15 דקות. אם יש לך עלי דפנה, עלי בזיליקום, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. נסו ארוחת ערב: ספגטי אלה בוסקאיולה (ספגטי ברוטב עגבניות ופטריות), ספגטי ברוטב טונה ועגבניות (ספגטי אל טונו ופומודורו), ו ספגטי אלה וונגול (ספגטי עם רוטב צדפות) (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה, חום את בשר בקר הקרקע עד השחמה לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
הסר את הבשר מן הסיר עם כפית מחוררת ולשים לתוך קערה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
קערהקערה
סירסיר
4
זרוק כל גריז בסיר, אבל לא לנקות את הסיר.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
טפטוף בשמן זית. כאשר הוא מחומם, לזרוק את הבצלים חתוכים לקוביות. מערבבים אותו במשך 1 1/2 דקות, ולאחר מכן להוסיף את השום. מערבבים ומבשלים עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
בצלבצל
6
מוסיפים את העגבניות המרוסקות, רסק עגבניות ורוטב מרינרה. מערבבים לשלב, ולאחר מכן להוסיף את הסוכר, מלח, אורגנו, טימין, פלפל אדום כתוש (אם שימוש) ועלי המפרץ. מערבבים, ולאחר מכן מוסיפים את בשר טחון מבושל ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
עגבניות מרוסקותעגבניות מרוסקות
רוטב מרינרהרוטב מרינרה
רסק עגבניותרסק עגבניות
בשר טחוןבשר טחון
עלי דפנהעלי דפנה
אורגנואורגנו
סוכרסוכר
טימיןטימין
מלחמלח
7
מניחים את המכסה על הסיר ולאפשר להתבשל במשך 1 שעה, ערבוב מדי פעם.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
להוסיף קצת מים או קצת מרק דל נתרן אם זה צריך יותר נוזלי.
מרכיבים שתצטרך
מרק נתרן נמוךמרק נתרן נמוך
מיםמים
9
לאחר שעה, להוסיף את הפטרוזיליה טחון, בזיליקום ואת קליפת פרמזן אם משתמשים (או פרמזן מגוררת אם אתה מעדיף - או שניהם!). מערבבים לשלב, ולאחר מכן לשים את המכסה בחזרה על ולאפשר לו להתבשל עוד 30 דקות בערך. השליכו את המפרץ לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
פרמזןפרמזן
פטרוזיליהפטרוזיליה
באזיל!באזיל!
בקרבקר
10
מגישים קערה גדולה של אטריות משומנות ורוטב הספגטי, כך האורחים יכולים לשרת את עצמם. מעל כל מנה עם פטרוזיליה טחון ופרמזן מגורר (או שבבי פרמזן) ומגישים עם חתיכה גדולה של לחם גבינת שום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פסטהרוטב פסטה
פרמזןפרמזן
פסטהפסטה
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
שוםשום
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
אמן.

מרכיבים

43 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת12ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם גבינת שום, להגשהלחם גבינת שום, להגשה397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול2קילוגרםאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטי, מבושל אל דנטה וזרק עם שמן זית, להגשהספגטי, מבושל אל דנטה וזרק עם שמן זית, להגשה1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום כתוש, אופציונליפלפל אדום כתוש, אופציונלי8עלי בזיליקום טריים, קצוציםעלי בזיליקום טריים, קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טחון דק או 3 כפות פתיתי פטרוזיליה, ועוד להגשהפטרוזיליה טחון דק או 3 כפות פתיתי פטרוזיליה, ועוד להגשה6ציפורןשום, טחוןשום, טחון2קילוגרםבשר בקר טחון (נהגתי עגול קרקע)בשר בקר טחון (נהגתי עגול קרקע)11 קילו קישואים,טימין קרקעטימין קרקע2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1צנצנתחנות טובה - קנה רוטב מרינרה (אתה יכול להשתמש בצנצנת אחרת אם אתה אוהב את הרוטב להיות יותר עסיסי מאשר בשרי)חנות טובה - קנה רוטב מרינרה (אתה יכול להשתמש בצנצנת אחרת אם אתה אוהב את הרוטב להיות יותר עסיסי מאשר בשרי)3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 קילו קישואים,אורגנו טחוןאורגנו טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררת, אופציונלית, ועוד להגשהפרמזן מגוררת, אופציונלית, ועוד להגשה1קליפה שלמה מ 1 פרמזן טריז, אופציונליקליפה שלמה מ 1 פרמזן טריז, אופציונלי2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2largesבצלים צהובים, חתוכים לקוביותבצלים צהובים, חתוכים לקוביות