קושירגיל
מוכן ב50 דק.
מנות2
ציון בריאות1
מגזין

רוטב קארי קוקוס קריבי

רוטב קארי קוקוס קריבי
רוטב קארי קוקוס קריבי יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון הרוטב שלך. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 456 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון במרכז אמריקה. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. אם יש לך בצל ירוק, מיץ ליים, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן 30 כולו, ותפריט טבעוני. עם כפית ציון של 17% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: קערות אטריות פלנטיין אפויות בסלמון קריבי עם רוטב אבוקדו קוקוס {Paleo}, הודו בקארי ירוק תאילנדי וקציץ בשר קישואים ברוטב קארי ירוק חלב קוקוס, ו רוטב קארי קוקוס.

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים ניתן לזווג עם Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. אתה יכול לנסות Domaines Schlumberger הנסיכים Abbes Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 24 דולר לבקבוק.
Domaines Schlumberger Les Princes Abbes Gewurztraminer
Domaines Schlumberger Les Princes Abbes Gewurztraminer
כנראה היין המפורסם ביותר של אלזס, Traminer הגיע אלינו מצפון איטליה ותאריכים מהמאה ה -16. Gewurztraminer (מילולית: Traminer פיקנטי או מוסקי) הוא מבחר של החשמלית הריחנית ביותר ונודע בשם Gewurztraminer לקראת 1950. צהוב בהיר עם השתקפויות ברורות. היין בעל איכות צעירה. האף הוא אקספרסיבי וחושף דומיננטי פרחוני של רוז, אדמונית. מעט מסוכר, אחד תופס את הפרי האקזוטי, ליצ ' י ואחרי אוורור, אחד מגלה הערות של זנגביל רמז של מנטול. האף מציג אופי יפה, ללא פזרנות אבל עם preciseness. ההתחלה בפה היא בשפע ורך, נמרץ; היא מתפתחת על מדיום עם זריזות מרעננת. אותם טעמים של פירות אקזוטיים, ג ' ינג ' ר ופרחים של ורד נתפס באף נמצאים, עם מגע קל של מרירות על הגימור. הצטרפו למטבח מתובל וטעים כמו מטבח אסיה / פיוז ' ן, קישים פרואניים ומזונות עם תבלינים ואלמנטי פירות.