קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות5
ציון בריאות1
מגזין

רוטב שרימפס יפני I

רוטב שרימפס יפני I
רוטב שרימפס יפני אני יכול להיות רק יפנית מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 376 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 38 גרם של שומן כל אחד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. אם יש לך חמאה, פפריקה, מיונז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. עם כפית ציון של 16% המנה הזאת לא משהו. נסו רוטב שרימפס יפני II, שרימפס & סלט אבוקדו w / רוטב Yum Yum היפני, ו אטריות יפניות עם שרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב מיונז, סוכר לבן, חומץ אורז, חמאה מומסת, פפריקה ואבקת שום.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
חומץ אורזחומץ אורז
צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מערבבים היטב, מכסים ומקררים.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. את יכולה לנסות את ליאו סטין ויניארד צ ' נין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.