קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

רול טונה קליפורניה

רול טונה קליפורניה
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian hor d ' oeuvre? רול טונה קליפורניה יכול להיות מתכון אדיר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 32 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. אם יש לך מלפפונים, רוטב סויה, צנון דייקון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 16 דקות. עם כפית ציון של 14% המנה הזאת לא כל כך סופר. מתכונים דומים: רול טונה קליפורניה, גליל קליפורניה, ו גליל קליפורניה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.