קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

רולס טונה עם רוטב ליים / סויה

רולס טונה עם רוטב ליים / סויה
גלילי טונה עם רוטב ליים / סויה עשויים להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 310 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לכם עלי כוסברה, פטרוזיליה, שמןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אביב. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל וייטנאמי. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: אגרולים צמחוניים עם רוטב שום ליים, גלילי שרימפס האביב עם רוטב בוטנים ליים טבילה - 5 נקודות, ו קבב סטייק סויה דבש עם רוטב לימון כוסברה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו
כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו
פטל אדום יפה, דובדבן שחור וניחוחות תבלינים. מלא ועגול עם שזיף, דומדמניות אדומות, אוכמניות, וטעמים עלה דפנה. הטאנינים הרכים נותנים ליין הזה חלקות קטיפתית וגימור השוקולד פשוט נמשך ונמשך.