קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות56
ציון בריאות0
מגזין

ריבת ריבס אפרסק

ריבת ריבס אפרסק
ריבת ריבס אפרסק היא ללא גלוטן וללא חלב ומספק כ 56 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 0 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 79 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה עובד הכי טוב כמו תבלין, והוא נעשה בערך 30 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם מילוי פאי אפרסק, ג'לטין כתום, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 13%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון ריבת אפרסק ריבס, יצרנית ריבה מופחתת ריבת אפרסק סוכר, ו ריבת ריבס.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו ריבס וסוכר; אפשר לעמוד בן לילה.
מרכיבים שתצטרך
ריבס טרי, ועוד לקישוטריבס טרי, ועוד לקישוט
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מעבירים לסיר גדול ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים במשך 10 דקות. בינתיים קוביות אפרסקים והוסיפו עם מילוי לסיר; לחזור לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוציםאפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוצים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מסירים מהאש; מוסיפים ג ' לטין ומערבבים עד להמסה. כף לצנצנות שימורים או מיכלי מקפיא. מגניב לחלוטין. מקררים או מקפיאים.
מרכיבים שתצטרך
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
ציוד שתשתמש בו
צנצנת שימוריםצנצנת שימורים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

לטבול בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לה גרנד קורטאז ' רוז בלום ברוטבקבוק מסנוור עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.