קושימומחה
מוכן ב1 ש, 6 דק.
מנות4
ציון בריאות61
מגזין

ריזוטו אורז חום פטריות

ריזוטו אורז חום פטריות
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? ריזוטו אורז חום פטריות יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 414 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 6 דקות. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לכם גבינת פרמזן-רג'יאנו, שאלוט, פטריות פורצ' יני וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. נסו ריזוטו אורז חום פטריות ופרמזן, 365 ימים של בישול איטי: עבור בישול איטי לא מערבבים ריזוטו פטריות אורז חום, ו ריזוטו אורז חום (ומדוע אורז חום עדיף על אורז לבן) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים סיר בינוני של מים לרתיחה, ומוסיפים 1 כפית מלח. מערבבים באורז; להפחית את החום, ומבשלים במשך 15 דקות (אורז לא ייעשה).
מרכיבים שתצטרך
2
ניקוז. תניח בצד.
3
מניחים פורצ ' יני בקערה בינונית; להוסיף 3 כוסות מים חמים.
מרכיבים שתצטרך
4
בואו לעמוד 15 דקות.
5
מסננים דרך מסננת מעל קערה; נוזל מילואים. קוצצים פורצ ' יני.
6
חום 1 כף שמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים פטריות טריות פרוסות; לטחון במשך 8 דקות או עד לחות מתאדה ופטריות מתחילים חום, ערבוב מדי פעם. מערבבים פורצ ' יני שמורות, שעועית ירוקה, 1/4 כפית מלח, ו 1/4 כפית פלפל שחור; מבשלים 2 דקות או עד השעועית הירוקה הם פריך במכרז.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים תערובת פטריות בקערה גדולה; להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
9
להחזיר מחבת לחום בינוני-גבוה; להוסיף הנותרים 1 כף שמן.
מרכיבים שתצטרך
10
להוסיף שאלוט, ו לטחון 4 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים אורז; מבשלים 2 דקות, ערבוב מדי פעם. מערבבים הנותרים 1/4 כפית מלח 1/4 כפית פלפל שחור. מערבבים ביין; מבשלים 2 דקות או עד שהיין מתאדה, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
12
להוסיף 1/2 כוס שמורות פטריות נוזלי תערובת אורז; לבשל 3 דקות או עד הנוזל נספג כמעט, ערבוב כל הזמן. מערבבים בנוזל פטריות שנותר, 1/2 כוס בכל פעם, ערבוב כל הזמן עד כל חלק נספג לפני הוספת הבא (כ 30 דקות בסך הכל). מערבבים בתערובת פטריות, פרמזן-רג ' יאנו, ופטרוזיליה; מפזרים קורנית.
מרכיבים שתצטרך
13
מגישים באופן מיידי.