קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

ריפוי מה שמציק לי

ריפוי מה שמציק לי
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית צמחונית? ריפוי מה שמציק לי יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 652 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שיבולת שועל התגלגל פתית, אבקת אפייה, בננות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. 69 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו שייק ירוק-טוב לכל מה שמציק לך, אמא ג'אן טובה במה שמציק לך מרק עוף., ו לבשל את הספר: Hangover ריפוי בטן חזיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 191° (190C). משמנים קלות את החלק הפנימי של צלחת אפייה עגולה 8 " (סביב קיבולת 2 ליטר) ולהגדיר aside.In קערה בינונית, לערבב יחד את שיבולת השועל, שקדים, סוכר חום, pepitas, זרעי פשתן, אבקת אפייה, תבלינים ומלח. הגדר aside.In קערה נוספת, לטאטא יחד את החלב, הביצה, כמעט את כל החמאה (לשמור על 1 כפית לטפטף על המנה המוגמרת), וניל וסירופ מייפל. הגדר aside.In צלחת אפייה מוכנה, להפיץ את בננות חתוכות לקוביות בשכבה זוגית, ואז לפזר את האוכמניות מעל. ערימת תערובת שיבולת שועל כדי לכסות את הפרי, אבל לא לארוז בחוזקה מדי. בזהירות לשפוך את תערובת חלב רטוב על שיבולת השועל; זה ייראה כאילו יש יותר מדי נוזל, אבל לא לדאוג, זה ייספג במהלך האפייה.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
זרעי פשתןזרעי פשתן
( 23)( 23)
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
זרעי דלעתזרעי דלעת
דבש הדריםדבש הדרים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
כוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
טפטוף על החמאה השמורה, מפזרים כפית קטנה של סוכר גס( או לפי הטעם), ואופים במשך 35-40 דקות, עד ששיבולת השועל נפוחה ומוגדרת, עם ראש חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
סוכר גססוכר גס
שיבולת שועלשיבולת שועל
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
הסר מהתנור, לאפשר להתקרר במשך כמה דקות, ואז ליהנות.עושה על 4 מנות לבביות.הערות: למרות שנתתי מדידות, הפרי פשוט צריך לכסות לחלוטין את הבסיס של צלחת האפייה. ייתכן שיהיה עליך להתאים את הכמויות שלך כדי להתאים את תבנית האפייה שלך. אם כבר מדברים על אשר, צלחת אפייה מרובעת 8x8 אינץ ' ניתן להשתמש במקום הסיבוב; שיבולת השועל יהיה קריר, אם כי. זהו אחד המתכונים האלה המאפשרים שורה של וריאציות; אני פשוט בזזתי את המזווה שלי למרכיבים והלכתי משם. כמעט כל אגוזים ומערך של פירות טריים ומיובשים יעבדו כאן. חלקם במיוחד-שילובים טעימים: תפוח מגורד עם שקדים, בננות, חמוציות מיובשות ופקאנים, אוכמניות ואפרסקים עם שקדים, תאנים מיובשות עם פיסטוקים, או אגסים חתוכים לקוביות עם אגוזי מלך. בכל מקרה, תבלינים צריך להיות מותאם גם בהתאם.Menu for Hope V update: Marty McCarthy, winner of CA06: the flavours Of Canada, please email me at tara [at]sevenspoons [dot]net with your contact information.
מרכיבים שתצטרך
חמוציות מיובשותחמוציות מיובשות
חצי-חצי או קצפת, לא חובהחצי-חצי או קצפת, לא חובה
פירות יבשיםפירות יבשים
תאנים מיובשותתאנים מיובשות
3 עד 4 כוסות גלידת וניל3 עד 4 כוסות גלידת וניל
( 23)( 23)
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
שיבולת שועלשיבולת שועל
אפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוציםאפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוצים
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
לשימור,לשימור,
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסים, קלויים קלותשקדים פרוסים, קלויים קלות11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבננות, חתוכות לקוביותבננות, חתוכות לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאוכמניות קפואות (לא מופשרות)אוכמניות קפואות (לא מופשרות)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום, ארוזסוכר חום, ארוז4ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה מרוככת לשמן את המחבתחמאה מרוככת לשמן את המחבת1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2(יכול להיות או להרחיק)זרעי פשתןזרעי פשתן1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן קרקעציפורן קרקע0(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,סירופ מייפל טהורסירופ מייפל טהור4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב (אני משתמש 1%)חלב (אני משתמש 1%)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפפיטס, קלוי קלות.פפיטס, קלוי קלות.4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפתית שיבולת שועל התגלגל (לא מיידי)פתית שיבולת שועל התגלגל (לא מיידי)4ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכר גס, אופציונליסוכר גס, אופציונלי2(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, נמסהחמאה לא מלוחה, נמסה11 קילו קישואים,דבש הדריםדבש הדרים