קושירגיל
מוכן ב23 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

שומן ללא שיבולת שועל עוגת עוגה קרום

שומן ללא שיבולת שועל עוגת עוגה קרום
שומן ללא שיבולת שועל עוגת קרום עשוי להיות רק את הקרום שאתה מחפש. מתאים ל-8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 240 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. זה מובא לך על ידי blog.fatfreevegan.com. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 23 דקות. לך לחנות ותביא וניל, קליפה קלמונדין, שיבולת שועל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. וזה די גרוע. נסו חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד, פשטידת דלעת עם קרום שיבולת שועל מסוכר חום (ללא גלוטן וחלב חינם!), ו עוגת תפוחים-חמוציות עם שיבולת שועל וקרום עוגיות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את שיבולת השועל לתוך מעבד מזון או בלנדר ולעבד עד הקרקע דק.
מרכיבים שתצטרך
כוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מוסיף את שאר החומרים יבשים להתמזג היטב.
3
מעבירים לקערה ומוסיפים את רוטב התפוחים. מערבבים היטב עד בשילוב לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
טעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
שים את התערובת לתוך מחבת העוגה, ומתחיל במרכז, לשטח וללחוץ עליו עם אצבעות לחות עד שהוא מכסה באופן שווה את החלק התחתון ומרחיב את הצדדים של המחבת ככל האפשר: לשים אותו בתנור ומבשלים במשך 8-10 דקות, עד שהוא פריך אבל לא overdone. להפריש להתקרר לפני מילוי.
ציוד שתשתמש בו
חבילה ללא סוכר ג'ל-או בטעם תותחבילה ללא סוכר ג'ל-או בטעם תות
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת אגר אגר (או 1 כף יותר עמילן תירס)אבקת אגר אגר (או 1 כף יותר עמילן תירס)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב תפוחיםרוטב תפוחים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום (ארוז)סוכר חום (ארוז)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ קלמונדיןמיץ קלמונדין2(חוֹרֶף)קליפת קלמונדין קצוצהקליפת קלמונדין קצוצה2(חוֹרֶף)סוכר טבעיסוכר טבעי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה (שימוש שיבולת שועל ללא גלוטן, במידת הצורך)שיבולת שועל מהירה (שימוש שיבולת שועל ללא גלוטן, במידת הצורך)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח סורגום (עשוי להשתמש בקמח מחיטה מלאה או בתערובת של חיטה מלאה)קמח סורגום (עשוי להשתמש בקמח מחיטה מלאה או בתערובת של חיטה מלאה)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקsoymilk (או חלב אחר שאינו חלבי)soymilk (או חלב אחר שאינו חלבי)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.דבש הדריםדבש הדרים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן