קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

שייק מנגו תות

שייק מנגו תות
המתכון ניתן להכין שייק מנגו תות בסביבות 10 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 98 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זה יהיה להיט שלך יום האם אירוע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לך תחליף סוכר סוכר שווה ערך, ל -6 קוביות קרח, יוגורט וניל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה עובד גם כארוחת בוקר ידידותית לתקציב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 59%. מתכונים דומים: שייק מנגו תות, שייק מנגו תות, ו תות מנגו שייק עבור 2.

הוראות

1
בבלנדר, שלבו את כל החומרים; מכסים ומעבדים למשך 30-45 שניות או עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים במידת הצורך.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
יוצקים לכוסות צוננות; מגישים מיד.

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז פיטי הנוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פינו נואר חסר מעצורים של סוס בר. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
לפינו נואר הבלתי מרוסן הזה יש ניחוחות נדיבים של דובדבנים, אוכמניות ווניל עםתווים מלוחים עדינים. הוא בעל גוף מלא עם טעמי פירות בשלים וטאנינים גמישים, מה שהופך אותו להתאמה טובה לצלעות קצרות של בשר בקר מבושל, פטריות פורטובלו בגריל או חלצי חזיר צלוי עם זיגוג בלסמי פטל. זה טעים עכשיו, צריך להתבגר נחמדבמשך חמש השנים הבאות.