קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שיקגו נקניקיות

שיקגו נקניקיות
המתכון שיקגו נקניקיות מוכן בסביבות 45 דקות והוא בהחלט מצוין חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל אמריקאי. מתאים ל-4 ומחירו 1 מנות.14 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 10 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל של 285 קלוריות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. גשו לסופר וקנו פרנקים בשר, מלפפון, לחמניות נקניקיות חיטה לבנה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. עם כפית ציון 41%, המנה הזו מוצקה. נסו חשיש נקניקיות ירקות קלויים, שיקגו בורגר שבוע: שיקגו עמוק צלחת פיצה בורגר, ו פיצה כלב ציפור תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל לחום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
מניחים 4 (97% ללא שומן) פרנקי בקר על מתלה גריל מצופה בתרסיס בישול; גריל, מכוסה, 10 עד 15 דקות, הופך לעתים קרובות עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
נקניקיות בשרנקניקיות בשר
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מקום 3 רצועות עגבניות, 1 מלפפון פרוסה דקה, ו 1 פרנק בכל אחד 4 קלוי לבן חיטה לחמניות נקניקיות. למעלה כל פרנק עם כ 2 כפות בצל לבן קצוץ, על 1/2 כף מתוק חמוץ מתוק, ועל 2 כפיות חרדל.
מרכיבים שתצטרך
חמוץ מתוק להתענגחמוץ מתוק להתענג
לחמניית נקניקיותלחמניית נקניקיות
בצל לבןבצל לבן
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
חיטהחיטה

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

ריזלינג, גוורצטרמינר ורוז ... יין הוא הבחירה הטובה ביותר שלי לנקניקיות. גווארצטרמינר יהיה נהדר עם הנקניקייה הבסיסית שלך בסגנון ניו יורק עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, ורד יבש. כמעט תמיד עובד. ג 'יי ג' יי פרום גראכר הימלרייך ספטלזה ריזלינג עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
ג 'יי ג' יי פרום גראכר הימלרייך ספטלס ריזלינג
ג 'יי ג' יי פרום גראכר הימלרייך ספטלס ריזלינג
"טיפה מופחתת בארומה, לבן צעיר זה בעל עוצמה רבה, ומציע טעמי ליים, אפרסק וצפחה המותאמים למרקם משיי. זה מביך היום, צריך זמן להשתלב. הטוב ביותר משנת 2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו."- ב