קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות73
מגזין

שמיר פריך-סלמון שום

שמיר פריך-סלמון שום
שמיר פריך-סלמון שום הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 457 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן כל אחד. גשו לסופר וקנו פירורי לחם, מלח שום, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב פירורי הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שטרודל תפוחים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו סלמון עם שום, לימון ושמיר, סלמון קלוי שום שמיר, ו סלמון צרוב עם שום שמיר שמנת חמוצה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.