קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 8 דק.
מנות4
ציון בריאות76
מגזין

שן הארי ירוק חג המולד לימה שעועית טאקו

שן הארי ירוק חג המולד לימה שעועית טאקו
מתכון שן הארי ירוק חג המולד לימה שעועית טאקו מוכן בערך 2 שעות ו 8 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא יספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 626 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שמן זית, שום, יכול להתבצע יום לפני, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-8 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יהיה להיט בחג המולד שלך. עם כפית מתכונים דומים: סלט שעועית לימה חג המולד, תבשיל שעועית לימה חג המולד, ו שעועית לבנה וסלט ירוק שן הארי.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות פרנסיס פורד קופולן אורגון פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.