קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

שניצל טורקיה

שניצל טורקיה
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים אירופאים, אז נסו שניצל טורקי. מתאים ל-4 מנות. בבמנה עיקרית זו יש 316 קלוריות, 32 גרם חלבון ו-17 גרם שומן למנה. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו ביצה, אבקת שום, שמן צמחי ועוד מספר מצרכים כדי להכין את זה היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 24%, וזה לא כל כך גדול. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו שניצל הודו קל, שניצל הודו עם סלט רוקט ורימונים ושניצל עוף.

הוראות

1
בקערה רדודה מערבבים את חמשת המרכיבים הראשונים. בקערה רדודה נוספת טורפים ביצה ומים. טובלים פרוסות הודו במיץ לימון ובתערובת הביצים, ואז מצפים בפירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
במחבת, מבשלים הודו בשמן עד להשחמה משני הצדדים והמיצים מתבהרים.
מרכיבים שתצטרך
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: ריזלינג, Dornfelder

ריזלינג ודורנפלדר הם הבחירות המובילות שלי לשניצל. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני משתלב נפלא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו דורנפלדר הולך טוב עם בשר בקר ובשר ציד. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.