קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

שעועית ברביקיו צ'יפוטלה וסלט תירס

שעועית ברביקיו צ'יפוטלה וסלט תירס
המתכון צ'יפוטלה שעועית ברביקיו וסלט תירס מוכן תוך כ 5 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 453 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמו תוספת ידידותית תקציב עבור יום האב. מתכון זה מ foodblogga.blogspot.com יש 4 אוהדים. אם יש לכם פלפל צ'יפוטלה ברוטב אדובו, פלפל חריף, אוזני תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: צ'יפוטלה שעועית שחורה עגבניות תירס אבוקדו סלט, חמאת ליים צ'יפוטלה עוף צלוי שלם עם שעועית שחורה + סלט תירס, ו צ'יפוטלה-סלט עוף ברביקיו מנגו.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. המאחז הר האוול זינפנדל עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
מאחז הר האוול זינפנדל
מאחז הר האוול זינפנדל
# 67 Wine Spectator Top 100 של 2008"צפופה ועוצמתית, אך עשירה להפליא, גמישה ומובנית היטב בליבה. מציע ניחוחות של פטל שחור, אדמה טרייה וקלי סמוקי, עם ברי בר בשלים אך ממוקדים, מוקה-אספרסו ופלפל לבן טעמים. לשתות עכשיו עד 2012. 950 מקרים שנעשו.צופה ביין93 נקודות