קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

שעועית מקסיקנית צ'ילי

שעועית מקסיקנית צ'ילי
שעועית מקסיקנית צ'ילי הוא מנה עיקרית המגישה 4. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 485 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם שעועית אפויה, פלפל, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. , שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו שעועית צ'ילי מקסיקנית טורטיה, עוף צ'ילי מקסיקני, ו מרק צ'ילי מקסיקני.

הוראות

1
מטגנים את הבצל והפלפל האדום בשמן זית על אש בינונית למשך 10-15 דקות או עד לריכוך. להגביר את החום, להוסיף את אבקת צ ' ילי ומבשלים כמה דקות לפני הוספת הבשר. מבשלים עד להשחמה וכל הנוזל התאדה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
בשר טחוןבשר טחון
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2
טיפ בשעועית האפויה, מלאי בשר ודבק צ ' יפוטלה. מבשלים על אש נמוכה במשך 15-20 דקות. העונה, לפזר עם עלי כוסברה ומגישים עם אורז ויוגורט.
מרכיבים שתצטרך
משחת צ ' יפוטלהמשחת צ ' יפוטלה
שעועית אפויהשעועית אפויה
מלאי בשרמלאי בשר
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Cava Mestres Reserva Brut 1312. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קש חיוור צהוב בצבע עם גוונים ירוקים גלויים בועות בסדר, אלגנטי. השתקפות ברורה של הבציר: עדינות עדינה עם ניחוחות אינטנסיביים של פירות לבנים, פרחים ועשבי תיבול טריים לחתוך. על החיך הוא טרי, חושף איזון גדול של מתיקות וחומציות. נעים וקל לשתות.