קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שעועית שחורה ואורז בוריטוס

שעועית שחורה ואורז בוריטוס
בוריטוס שעועית ואורז שחור יכול להיות רק מקסיקניות מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-8 ומחירו 69 סנט למנה מנות. צופה הדמות שלך? זה מתכון צמחוני יש 254 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לכם אורז, כוסברה, כמון טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 50 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 52%. הציון הזה מוצק. נסו בוריטוס אורז ושעועית שחורה, שעועית שחורה פריכה ואורז בוריטוס, ו אורז אדום וצ'ילי ליים בוריטוס שעועית שחורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הביאו אורז ומים לרתיחה בסיר על אש גבוהה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים עד שהאורז רך והנוזל נספג, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
ממיסים 1 כף חמאה במחבת גדולה על אש בינונית. מבשלים ומערבבים בצל ושום בחמאה חמה עד שהבצל שקוף, 5 עד 6 דקות. ממיסים עוד 1 כף חמאה עם בצל ושום; מערבבים לתערובת אבקת צ ' ילי, פפריקה, כמון, פלפל שחור, פלפל קאיין, ציפורן ואגוז מוסקט. מבשלים, תוך ערבוב לעתים קרובות, במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מערבבים שעועית שחורה ורוטב עגבניות לתכולת המחבת; מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים עד שהטעמים מתמזגים, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מסירים מהאש, מערבבים כוסברה לרוטב, ונותנים לכוסברה לנבול, כ -5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
5
ממלאים כל טורטיה ב 1/2 כוס אורז מבושל ו 1/3 כוס תערובת שעועית.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, סחוטהשעועית שחורה, סחוטה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת צ'ילי, או יותר לפי הטעםאבקת צ'ילי, או יותר לפי הטעם8largesטורטיות קמח, מחומםטורטיות קמח, מחומם2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחון טריאגוז מוסקט טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבןאורז לבן1בצל צהוב מתוק, קצוץבצל צהוב מתוק, קצוץ

יין מומלץ: ריזלינג, ורוד נוצץ, פינו נואר

ריזלינג, נוצץ רוזס, ו פינו נואר הם מבחר העליון שלי עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. מקסימין גרונהאוס הרנברג ריזלינג ספאטלס עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
מקסימין גרונהאוס הרנברג ריזלינג ספטלזה
מקסימין גרונהאוס הרנברג ריזלינג ספטלזה
הרנברג ספאטלזה הוא תמיד היין המבריק ביותר בגרונהאוס, שכן קרקעות הצפחה האדומות של הכרמים הופכות את ריזלינג החומצה השופעת והנמוכה מעט יותר, שאחיו הגדול אבסטברג. ספאטלס מתוק עם ניחוחות נפץ וטעמים של תפוחים טעימים אדומים, אפרסקים צהובים, תות / ריבס ומינרלים מלוחים. בעל גוף מלא לריזלינג, מגישים עם חזיר אפוי בווירג ' יניה, קארי טלה חריף או סתם שניצל יגר מסורתי.