קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות1
ציון בריאות75
מגזין

שפמנון מושחר

שפמנון מושחר
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? שפמנון מושחר יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 78 גרם חלבון 42 גרם של שומן, וסך הכל 765 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. אם יש לך פלפל, קורנית, פלפל קאיין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. שפמנון מושחר, שפמנון מושחר, ו שפמנון מושחר דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מניחים את פילה דגים בקערה גדולה טפטוף שמן זית עליהם, לתת לעמוד במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לשלב תבלינים בצלחת עוגה 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים
3
מחממים מחבת ברזל יצוק במהופך על חום גבוה במשך 5 עד 10 דקות או עד חם מאוד.הפעל מאוורר אוורור במהלך הבישול כדי למנוע עשן.באמצעות כרית חמה, להפוך מחבת בצד ימין למעלה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר פילה דגים משמן וניקוז.לטבול כל פילה לתוך תבלינים מעיל כל צד באופן שווה.שים פילה במחבת חמה לבשל 2 עד 3 דקות לכל צד, הופך רק פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
תיבולתיבול
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.