קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

שרימפס Cajun עם שיבולת שועל גבינה

שרימפס Cajun עם שיבולת שועל גבינה
שרימפס Cajun עם שיבולת שועל גבינה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 406 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. מתכון זה מ Allrecipes יש 4319 אוהדים. אנשים רבים באמת אהבו את זה צלחת קריאולית. אם יש לכם פלפל, עלה דפנה, גריסים רגילים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. נסו סנאפר Cajun ושרימפס על גרגירי גבינת צ'דר בייקון עם קולי פלפל אדום, סנאפר Cajun ושרימפס על גרגירי גבינת צ'דר בייקון עם קולי פלפל אדום, ו שרימפס וגריסים Cajun (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא חלב, מים, בסיס מרק עוף, ומלח מעושן לרתיחה בסיר; לטאטא לאט שיבולת שועל, להפחית את החום לנמוך, ואת מחבת כיסוי. מבשלים עד גריסים רכים ועבים, כ 20 דקות. שמור על גריסים חמים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
גריסיםגריסים
מיםמים
מרקמרק
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
מחבתמחבת
2
פרוסות נקניק אנדויל חומות עם שמן צמחי במחבת גדולה מעל חום בינוני; להסיר נקניק ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
נקניק אנדוילנקניק אנדויל
שמן צמחישמן צמחי
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מבשלים ומערבבים פלפל ירוק, בצל צהוב, סלרי ופלפל חלפיניו באותו המחבת עד הבצל הוא רך שקוף, כ 10 דקות. מערבבים שום ותיבול Cajun; לבשל עד ריחני, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
תיבול Cajunתיבול Cajun
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
בצלבצל
סלריסלרי
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מערבבים קמח לתוך הירקות עד מצופה היטב; מערבבים בהדרגה עגבניות צלויות אש ויין לבן, בישול עד שהרוטב מתחיל להתעבות, כ 3 דקות. להפחית את החום נמוך, מערבבים עלה דפנה לתוך הרוטב, ומבשלים במשך 5 דקות; העונה עם מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות צלויות אשעגבניות צלויות אש
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
יין לבןיין לבן
עלי דפנהעלי דפנה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
5
מערבבים נקניקיות ושרימפס מבושלים לתוך הרוטב ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד נקניק חם שרימפס הם ורודים וכבר לא שקוף, 5 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניק אנדוילנקניק אנדויל
נקניקנקניק
שרימפסשרימפס
רוטברוטב
6
ממש לפני ההגשה, מערבבים גבינות צ ' דר ופרמזן לתוך שיבולת שועל עד שנמסו.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
גריסיםגריסים
7
כדי לשרת, גריסים כפית על צלחת הגשה העליון עם שרימפס, פרוסות נקניק, ורוטב.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
שרימפסשרימפס
גריסיםגריסים
רוטברוטב
8
מקשטים עם עירית קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
עיריתעירית

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניקיות andouille, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץנקניקיות andouille, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץ1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)11 קילו קישואים,תיבול Cajunתיבול Cajun411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות באש, עם מיץעגבניות חתוכות לקוביות באש, עם מיץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)בסיס מרק עוף (הדבק)בסיס מרק עוף (הדבק)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגריסים רגילים, לא מבושליםגריסים רגילים, לא מבושלים1פלפל חלפיניו, זרעי טחוןפלפל חלפיניו, זרעי טחון5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2% חלב דל שומן2% חלב דל שומן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת1(יכול להיות או להרחיק)מלח מעושןמלח מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסה וחדהגבינת צ'דר גרוסה וחדה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפ טרי וגדול, מוקפץ וגדוששרימפ טרי וגדול, מוקפץ וגדוש2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.