קושימומחה
מוכן ב1 ש, 32 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

שרימפס אויסטר פו בנים

שרימפס אויסטר פו בנים
שרימפס אויסטר פו ' בויז הוא מנה עיקרית שמגישה 6. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 36 גרם חלבון, 85 גרם שומן, ובסך הכל 1150 קלוריות. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם אבקת בצל, רוטב חם לואיזיאנה, פפריקה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. 64 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 32 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 78%, וזה טוב. מתכונים דומים: אויסטר-שרימפס פו בנים, צדפות מטוגנות ושרימפס פו בנים, ו פריד אויסטר פו ' בויז.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערה גדולה משרים את הצדפות והשרימפס בתערובת של חלב חמאה ורוטב חם למשך 20 עד 30 דקות. בצלחת רדודה מקציפים יחד את קמח התירס, אבקת הבצל, אבקת השום, הפפריקה והקאיין.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
חלב-חמאהחלב-חמאה
רוטב חריףרוטב חריף
קמח תירסקמח תירס
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
צדפותצדפות
פפריקהפפריקה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
בטיגון עמוק או בסיר עם תחתית כבדה, מחממים מספיק שמן כדי להגיע באמצע דפנות הסיר, עד 375 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מסננים את הצדפות והשרימפס וזורקים אותם לקמח התירס המתובל. עובדים בקבוצות, מטגנים את הצדפות והשרימפס עד להזהבה ופריכה, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
צדפותצדפות
שרימפסשרימפס
5
מוציאים בעזרת כף מחוררת ומסננים על מגבות נייר. מתבלים במלח, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר
6
לפצל את הלחמניות ולמרוח עם מיונז קריאולי. מרפדים בשפע חסה מגורדת ופרוסות עגבנייה. למעלה עם צדפות מטוגנות ושרימפס.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות עגבניותפרוסות עגבניות
מיונזמיונז
חסהחסה
צדפותצדפות
שרימפסשרימפס
גלולגלול
7
חותכים כל גליל ל -2 עד 3 חלקים.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
8
מגישים עם רוטב חם טריז לימון.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
לימוןלימון
9
מערבבים היטב את כל המרכיבים בקערת ערבוב גדולה. מכסים ומקררים עד שהם מוכנים לשימוש.
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1צביטהקמצוץ קאייןקמצוץ קאיין1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcornichons קצוצים בערךcornichons קצוצים בערך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל קריאוליחרדל קריאולי2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס קרקע בסדרקמח תירס קרקע בסדר2(חוֹרֶף)לואיזיאנה רוטב חריףלואיזיאנה רוטב חריף2(חוֹרֶף)רוטב חם, בתוספת יותר לכריךרוטב חם, בתוספת יותר לכריך6ריבס, קצוץ טרי או קפואחסה קרחון מגורר דקחסה קרחון מגורר דק1לימון, juicedלימון, juiced6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי לימוןפלחי לימון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)241 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרצדפות, shuckedצדפות, shucked6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בוטנים לטיגון עמוקשמן בוטנים לטיגון עמוק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים2(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2sub רך או לחמניות hoagiesub רך או לחמניות hoagie1פרוסהעגבנייהעגבנייה

יין מומלץ: סוביניון בלאן, יין ורדים, אלברינו

סוביניון בלאן, יין רוז, ואלברינו הם הבחירות המובילות שלי עבור פו בוי. יינות אלכוהול דלי טאנין ונמוכים אלה ישלימו את החום במנות קייג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא משפחת גמבל כרמים גמבל כרם סוביניון בלאן. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
משפחת גמבל כרמים גמבל כרם סוביניון בלאן
משפחת גמבל כרמים גמבל כרם סוביניון בלאן
ניחוחות תוססים של סמבוק דבש, תפוח מתובל וריבת הדרים. חומציות פריכה ומרעננת נשואה עם טעמי תמיכת פה שמנוניים סוערים של אגס אפוי, ליים ויסמין. הסיום ארוך עם מינרלים מורכבים,פלפל לבן והדרים.