קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שרימפס אנדויל גאמבו

שרימפס אנדויל גאמבו
המתכון שרימפס גאמבו אנדויל מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט יוצא מן הכלל חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. במנה עיקרית זו יש 361 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. אם יש לכם בצל, קמח, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז הלבן מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. נסו שרימפס, עוף, ואנדויל גאמבו, שרימפס קל ו-Andouille גאמבו, ו שרימפס, אנדויל, במיה במיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר 4 ליטר מלאי כבד מעל חום גבוה בינוני, שמן חום. להפחית את החום נמוך בינוני לטאטא בקמח. לבשל, ערבוב לעתים קרובות עם כף עץ או מרית סיליקון heatproof, עד התערובת הופכת חום כהה ויש לו ניחוח אגוז בעוצמה, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים בצל, פלפל, סלרי ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד ירקות מתרככים, כ 2 דקות. בהדרגה להקציף במלאי. להעלות את החום עד בינוני ולהביא להתבשל, ואז להפחית את החום נמוך בינוני ומבשל, חשוף, ערבוב לעתים קרובות, עד התערובת התעבה, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף עלי דפנה, שרימפס, נקניק, במיה ומבשלים, חשוף, עד במיה הוא רך, על 15 דקות. להשליך עלי מפרץ ומערבבים במלח, קאיין, ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
4
מחלקים אורז בין 4 קערות גדולות. מצקת גאמבו מעל, ומגישים עם רוטב חם ואבקת פילה לפיזור על גבי.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניקיות andouille, לחתוך לתוך 1/2 אינץ ' עבה סיבוביםנקניקיות andouille, לחתוך לתוך 1/2 אינץ ' עבה סיבובים23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולים סלרי, טחון (אודותגבעולים סלרי, טחון (אודות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן מבושלאורז לבן מבושל2(יכול להיות או להרחיק)אודות אבקת filéאודות אבקת filé1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קטן, טחון( אודותפלפל ירוק קטן, טחון( אודות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או מרק דל נתרןציר עוף או מרק דל נתרן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)במיה טריה, גזוז וחותכת לכדורים בעובי 1/2 אינץבמיה טריה, גזוז וחותכת לכדורים בעובי 1/2 אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל כוס קטן, טחון( אודותבצל כוס קטן, טחון( אודות8ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב פלפל חריף, כמו טבסקורוטב פלפל חריף, כמו טבסקו1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים, deveined, וחותכים לקוביות 1/2 אינץשרימפס, קלופים, deveined, וחותכים לקוביות 1/2 אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.