קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

שרימפס בגריל חמאה

שרימפס בגריל חמאה
המתכון שרימפס בגריל חמאה יכול להתבצע בערך 25 דקות. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן,, ידידותי לפודמפ ופסקאטרי יש 186 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמנה עיקרית זולה למדי. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה מושלם עבור הרביעי ביולי. אם יש לכם שרימפס, מיץ לימון, ג'ינג'ר טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 30%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: שרימפס צלוי בחמאה, שרימפס לימון חמאתי, ו שרימפס חמאה צלוי.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את חמשת המרכיבים הראשונים; הניחו בצד 1/4 כוס. השחילו שרימפס על שמונה שיפודי עץ ממתכת או ספוגים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
קערהקערה
2
גריל שרימפס, מכוסה, על אש בינונית במשך 3-5 דקות מכל צד או עד שהשרימפס הופך לורוד, מתבשל מדי פעם בתערובת חמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מוציאים מהגריל; מברישים בתערובת חמאה שמורה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, יין מבעבע, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, פינו גריג ' יו., יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, Muscadet, Gruener Veltliner

ניתן לשלב שרימפס בגריל עם יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיב. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
ממוקם בלב עמק הנהר הרוסי, לגונה ראנץ ' ויניארד היה ביתם של שרדונה ברמה עולמית במשך 30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמתגלגל מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות פריכה לטעמי פירות בשלים. ביטוי אלגנטי לכרם שמו, כרם לגונה ראנץ ' שרדונה הוא יין מאוזן ויוקרתי במיוחד. נפתח בתווים של תפוח, אגס, חבוש ומנדרינה, ממוסגרים בנימות מתוקות של תבלין אסייתי. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש תחושת פה אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.