קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות1
ציון בריאות2
מגזין

שרימפס בקארי

שרימפס בקארי
שרימפס בקארי הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 287 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 28 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מרק ירקות, של זנגביל, קארי, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. הכנת המנה לוקחת כ 2 דקות. עם כפית ציון של 20% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: Moilee שרימפס קראלה (שרימפס בקארי ומרק קוקוס), שרימפס בקארי, ו שרימפס בקארי.

הוראות

1
כדי להתחיל, לתפוס את הווק שלך ולחמם אותו על חום בינוני עם שמן שומשום הוסיף. לאחר השמן חם, לזרוק את השום שלך וג ' ינג ' ר ולתת להם לבשל לתוך השמן לרגע או שניים.עכשיו קדימה ושחרר בשרימפס שלך. תן להם כמה דקות להתחיל לבשל.כאשר השרימפס כ 3/4 מבושל, להפוך את החום עד בינוני נמוך ולהוסיף במרק שלך, יין, מיץ לימון וקארי. תן לזה דקה או שתיים להתחמם בחזרה.ואחרון אחרון חביב, תוסיף את הכוסברה והזיליקום שלך. כן, השתמשתי שוב בקיפאון. אני אוהב את קיצורי הבישול שלי.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
מגישים אותו עם אורז יסמין וליהנות.
מרכיבים שתצטרך
אורז יסמיןאורז יסמין

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.