קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

שרימפס וירקות קארי צהוב

שרימפס וירקות קארי צהוב
שרימפס וקארי צהוב ירקות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 4 . מנה זו מכילה סביב 41 גר' של חלבון, 110 גרם של שומן, וסך הכל 1484 קלוריות. גשו לסופר וקנו תירס, פחיות חלב קוקוס, אטריות אורז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב גרידת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. נסו קארי צהוב עוף וירקות, שרימפס קארי תאילנדי צהוב, ו קארי קוקוס צהוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, להביא את חלב הקוקוס ואת הדבק קארי לרתיחה מעל חום בינוני גבוה, לטאטא כל הזמן עד חלקה, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
משחת קארימשחת קארי
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את מרק העוף, גזר, פלפל אדום, בצל, תירס תינוק, בזיליקום, צ ' ילה, עלי ליים ורוטב דגים. להביא את התערובת לרתיחה מעל חום בינוני-נמוך. מכסים את המחבת ומבשלים עד שהירקות רכים, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
מרק עוףמרק עוף
עלי לייםעלי ליים
רוטב דגיםרוטב דגים
ירקירק
תירס בייביתירס בייבי
גזרגזר
באזיל!באזיל!
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים את השמן לסיר רחב גדול. צרף מדחום ומטגן עמוק לצד הסיר ומחמם את השמן ל -350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיף חצי האטריות ומטגנים עד פריך, על 20 שניות.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
5
מסננים על מגבות נייר ומניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
6
הסר את המכסה מן הקארי ולהוסיף את השרימפס, אפונה הצמד ואת הנודלס הנותרים. מבשלים, חשוף, עד שרימפס מבושל דרך, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר
פסטהפסטה
שרימפסשרימפס
אבקת קאריאבקת קארי
7
הסר את עלי הסיד ואת גבעולי בזיליקום ולהשליך.
מרכיבים שתצטרך
עלי לייםעלי ליים
באזיל!באזיל!
8
מצקת את הקארי לתוך קערות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
9
מקשטים עם אטריות מטוגנות, כוסברה ובוטנים.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פסטהפסטה
בוטניםבוטנים
10
צילום קאט טויטש

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס בייבי, סחוט ושטוף, לחתוך לחתיכותתירס בייבי, סחוט ושטוף, לחתוך לחתיכות1( חצילים)גזר, פרוס לתוך 1/4 אינץ ' עבה סיבוביםגזר, פרוס לתוך 1/4 אינץ ' עבה סיבובים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרן או מיץ צדפותמרק עוף דל נתרן או מיץ צדפות2בצל צהוב בינוני, קצוץ13.5 אונקיות פחיות חלב קוקוס (אודות13.5 אונקיות פחיות חלב קוקוס (אודות2(חוֹרֶף)רוטב דגיםרוטב דגים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים3עלי ליים כפיר (או גרידת 1 ליים)עלי ליים כפיר (או גרידת 1 ליים)1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים מלוחים קלות, קצוציםבוטנים מלוחים קלות, קצוצים1קטןפלפל אדום, קצוץ לחתיכות 1/4 אינץפלפל אדום, קצוץ לחתיכות 1/4 אינץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות אורז טריות ודקותאטריות אורז טריות ודקות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קנולה או שמן חריעשמן קנולה או שמן חריע1צ'ילה התאילנדית (כגון prik kee noo) או סראנו צ' ילה, נבעה פרוסה דקצ'ילה התאילנדית (כגון prik kee noo) או סראנו צ' ילה, נבעה פרוסה דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה הצמד, חצויאפונה הצמד, חצוי5sprigsבזיליקום תאילנדי, עם גבעולים (או בזיליקום רגיל)בזיליקום תאילנדי, עם גבעולים (או בזיליקום רגיל)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשחת קארי צהובה (כגון Mae Ploy)משחת קארי צהובה (כגון Mae Ploy)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Alois Lageder Terran Alpina פינו Grigio Vigneti delle Dolomiti. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה