קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

שרימפס מדרס מולהו וריטאדו קארי ברוטב פלפל שחור

שרימפס מדרס מולהו וריטאדו קארי ברוטב פלפל שחור
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו את השרימפס של מדרס מולהו וריטאדו קארי ברוטב פלפל שחור. מנה אחת מכילה 242 קלוריות, 36 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, וכל 30 דיאטה. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לכם גרגירי פלפל, מרק עוף פחות נתרן, ג'ינג'ר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במיץ הלימון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות לחם לימון עם ציפוי לימון {מחווה לדודה רוקסן} כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 54%. הציון הזה די טוב. נסו שרימפס מדרס מולהו וריטאדו קארי ברוטב פלפל שחור, שיפודי שרימפס קארי בגריל עם בצל בגריל ורוטב פלפל אדום, ו קארי בקר מדרס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את זרעי החרדל; מכסים את התבנית ומבשלים 2 דקות או עד שהזרעים מפסיקים לצוץ. לחשוף פאן. מערבבים פנימה את הבצל ואת 5 המרכיבים הבאים (בצל דרך שום), ומבשלים 5 דקות או עד שהבצל מזהיב, תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
זרעי חרדלזרעי חרדל
שוםשום
בצלבצל
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מנמיכים את האש ומערבבים פנימה מרק, רסק עגבניות, מיץ ומלח. מבשלים עד עבה (כ 1 דקה), תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
מרקמרק
מיץמיץ
מלחמלח
4
הוסף שרימפס; מבשלים 4 דקות או עד לסיום השרימפס.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
5
מפזרים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

ציוד

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור, מרוסקפלפל שחור, מרוסק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצה דקכוסברה טרייה קצוצה דק2(חוֹרֶף)ג'ינג'ר מגורד טריג'ינג'ר מגורד טרי2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(חוֹרֶף)זרעי כוסברה טחוןזרעי כוסברה טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכום הקרקעכורכום הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי11 קילו קישואים,לתיבול בשרלתיבול בשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

ניתן לשלב שרימפס עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום.
קש חיוור בצבע עם תווים של מנגו, פריחת הדרים ובננה באף. על החיך מחרוזת של פירות טרופיים נפרשת לטעמי קלמנטינה, מנגו, אשכולית ובננה. תווים טרופיים אלה ממשיכים לאורך כל הגימור הארוך והמתמשך.
קש חיוור בצבע עם תווים של מנגו, פריחת הדרים ובננה באף. על החיך מחרוזת של פירות טרופיים נפרשת לטעמי קלמנטינה, מנגו, אשכולית ובננה. תווים טרופיים אלה ממשיכים לאורך כל הגימור הארוך והמתמשך.
Pale straw in color with notes of mango, citrus blossom and banana in the nose. On the palate a medley of tropical fruit unfolds into tangerine, mango, grapefruit, and banana flavors. These tropical notes continue throughout the long and lingering finish.