קושיקל
מוכן ב17 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

שרימפס מטבל אני

שרימפס מטבל אני
שרימפס מטבל אני נטול גלוטן, ו pescatarian ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 139 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 17 דקות. גשו לסופר וקנו קרם מרוכז של מרק שרימפס, גבינת שמנת, שרימפס, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. . וזה לא כזה אדיר. מתכונים דומים: מטבל פיצה, מטבל סרטן ארטישוק, ו מטבל גבינה פימנטו.

הוראות

1
בקערה בינונית, היכו את גבינת השמנת הריכה ואת הקרם המתפורר של מרק שרימפס יחד עד רכות. מוסיפים שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
שרימפסשרימפס
קרםקרם
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מיקרוגל במשך כ 2 דקות, או עד חם.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
3
מפזרים בצל ירוק קצוץ על גבי.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Alois Lageder Terran Alpina פינו Grigio Vigneti delle Dolomiti. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה