קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

שרימפס, מנגו, סלט Jícama עם ויניגרט אננס

שרימפס, מנגו, סלט Jícama עם ויניגרט אננס
שרימפס, מנגו, סלט Jícama עם ויניגרט אננס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 17 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 216 קלוריות. אם יש לך מלח, מים, שרימפס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו סלט מנגו וג'יקמה עם ויניגרט Habanero, סלט עוף, מנגו וג'יקמה W טקילה-ויניגרט ליים, ו סלט עוף בגריל, מנגו וג'יקמה עם טקילה-ויניגרט ליים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים מיץ ליים ומיץ אננס להתרכז בקערה קטנה. בהדרגה להקציף בשמן. ויניגרט העונה לטעום עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
להביא 6 כוסות מים הבא 4 מרכיבים להרתיח בסיר גדול כבד. להפחית את החום בינוני; מבשלים 15 דקות. להפחית את החום נמוך, להוסיף שרימפס, ומבשלים עד אטום במרכז, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
ניקוז.
4
להעביר שרימפס לקערה גדולה; לקרר עד מגניב. (ניתן לעשות 6 שעות קדימה. כיסוי; לשמור מקורר.)
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים מנגו והבא 3 מרכיבים לתוך שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים ויניגרט מעל; לזרוק מעיל.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים 1 עלה חסה על כל אחד 6 צלחות. סלט כפית על חסה, מתחלק באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.