קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

שרימפס מעושן עם גריסים שמנת

שרימפס מעושן עם גריסים שמנת
שרימפס מעושן עם גריסים שמנת לוקח בערך 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון ואינו מכיל גלוטן, ופסקאטרי משרת 6 . מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 27 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 329 קלוריות. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הוא די יקר מתכון לחובבי אוכל דרומי. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזאת. אם יש לכם מלח, מים, תיבול פירות ים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 37%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון שרימפס מעושן עם גריסים שמנת, שרימפס מעושן וגריסים, ו שרימפס מעושן מתכון גריסים.

הוראות

1
בסיר גדול מביאים לרתיחה את המים, התירס והמלח. מערבבים לאט גריסים. מנמיכים את האש; מבשלים ומערבבים 5-7 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
מיםמים
תירסתירס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה בצל וגבינת שמנת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
בצלבצל
3
במחבת גדולה ממיסים חמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים שום; מטגנים במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
5
מוסיפים שרימפס; מבשלים ומערבבים 3-4 דקות או עד שהשרימפס הופך לורוד. מערבבים פנימה את העגבניות, תיבול פירות הים ופלפל הצ ' יפוטלה; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
עגבנייהעגבנייה
שרימפסשרימפס
6
מגישים עם גריסים.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

ניתן לשלב שרימפס עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג ' יו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. דיווה ויוה מוסקטו פרוסקו עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו פרוסקו
ויווה דיווה מוסקטו פרוסקו
זר פרחים אלגנטי עם רמזים של לחם חתוך טרי ואפרסק.