קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

שרימפס מתובל מנגו

שרימפס מתובל מנגו
שרימפס מתובל מנגו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 202 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 4 . הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך שרימפס, מלח, חומץ סיידר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאדג'קינמון כקינוח. נסו סלט תרד עם שרימפס מתובל ומנגו, שרימפס מתובל הודי עם סלט מנגו, ו מרק גספצ'ו לבן מנגו ושקד עם סלט שרימפס מתובל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גריג ' יו אורגני Ziobaffan. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו