קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

שרימפס סיר חרס עם אורז חום

שרימפס סיר חרס עם אורז חום
שרימפס סיר חרס עם אורז חום נטול גלוטן,, ללא חלב ופסקטריאן ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 365 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם בצל, ג'ינג'ר, רוטב דגים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש ב אורז חום מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כמו קינוח. זה עובד טוב כמנה עיקרית. 1 אדם התרשמו מתכון זה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 46%, המנה הזו מוצקה. נסו שרימפס סיר חרס עם אורז חום, שרימפס סיר חרס, ו אורז סיר החימר של האנג (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב 3 כוסות אורז חום מבושל עם 2 כפות מיץ לימון. מבשלים 1 קילו שרימפס קלוף ומעוצב בקבוצות 2 במחבת טפלון על אש בינונית בעזרת 1/2 כף שמן לכל מנה, עד שהשרימפס ורוד, 3-4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורז חום מבושלאורז חום מבושל
מיץ לימוןמיץ לימון
שרימפסשרימפס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מעבירים לצלחת.
3
להוסיף 1 זרע, פרוס תאילנדי אדום פלפל צ 'ילה, 1/4 כוס עשב לימון קצוץ, 1 כף ג' ינג ' ר קצוץ, 1/2 כוס בצל סגול פרוס, ו 3 כפות סוכר למחבת ולבשל, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי אדוםפלפל צ ' ילי אדום
עשב לימוןעשב לימון
בצל אדוםבצל אדום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים 1 1/2 כפות רוטב דגים ו -1 כוס מי קוקוס; מבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מי קוקוסמי קוקוס
רוטב דגיםרוטב דגים
5
מוסיפים שרימפס למחבת; מבשלים 2 דקות. מחלקים אורז ושרימפס בין 4 קערות; מקשטים בכוסברה ונבטי שעועית מונג.
מרכיבים שתצטרך
נבטי שעועית מונגנבטי שעועית מונג
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שרימפסשרימפס
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה לזווג עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. זיובפן אורגני פינו גריגיו עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
זיובאפה אורגני פינו גריגיו
זיובאפה אורגני פינו גריגיו
בזיובאפה אורגני פינו גריגיו ניחוחות עשירים ורעננים של תפוחים ואגסים עם רמזים לפרי הדר הנמוגים לזר פרחים ועל החיך הוא בהיר ורענן עם טעמי פרי נפלאים.זיובאפה פינו גריגיו משתלב היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עופות, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריגיו