קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

שרימפס ספיטפייר

שרימפס ספיטפייר
ספיטפייר שרימפס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 173 קלוריות , 24 גרם חלבון ו -7 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 13% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. מתכון זה אהוב על 9 אוכלים וטבחים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן, ראשונית ופסקטרית . המתכון הזה מ- Foodnetwork דורש חמאה, רוטב פלפל קאיין, פתיתי פלפל ושמן זית. עם ציון ספונקולרי של 42% , המנה הזו טובה. מתכונים דומים: חביתת שרימפס/ביצים מוקפצות עם בצל אדום ושרימפס מתכון , משאית שרימפס הוואי ספיישל (חמאת שום לימון שרימפס) ומשאית שרימפס הוואי ספיישל (חמאת שום לימון שרימפס) .

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
מחממים מראש מחבת טפלון גדולה על אש בינונית גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
שלבו מיץ ליים, רוטב חריף, כמון, פתיתי פלפל אדום ותערובת תיבול פירות ים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
4
מטגנים במהירות שום ובצלי שאלוט בשמן וחמאה במשך דקה, מוסיפים שרימפס ומבשלים 3 דקות, תוך כדי סיבוב והיפוך לעתים קרובות. שפכו שרימפס ורוד, יציב ומבושל מהמחבת החמה לתוך תערובת תיבול חמה וזרקו פנימה תערובת תיבול כדי לצפות את השרימפס בצורה אחידה.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
מקשטים בעירית קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
6
מגישים חם או צונן.

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג'יו הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא גרוט סוביניון בלאן. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-16 דולר.
גרוט סוביניון בלאן
גרוט סוביניון בלאן
בציר: : מגניב וארוך שוב ושוב! כמו בבצירים של 1998, 1999 ו-2000, שתי המילים הללו מתארות את הבציר של 2001. לעומת זאת, בניגוד לבצירים קודמים, אביב 2001 שטף את הגפנים עם ההקפאה הגרועה ביותר מזה למעלה משלושים שנה! מגדלים שלא הוכנו כראוי לכפור חמור נשרפו (תרתי משמע) מהתקפת אמא טבע. כרמים רבים איבדו יבול בגלל הכפור הקטלני, כאשר הלילות הקרים הקפיאו את הנבטים החדשים הרכים. אחרי האביב הגיע קיץ מתון שאפשר לענבים להתבגר בחן במהלך החודשים החמים. מזג אוויר נעים בסוף הסתיו נתן לאדומים זמן להתרכך ולפתח את הצבע והטאנינים הדרושים ליינות משובחים. בסך הכל, נראה שהבציר מייצר יין טעים ופריך. הערות היינן: הסוביניון בלאן שלנו מציג את הדמויות האולטימטיביות המוגדרות על ידי זן זה: פירותיות מלון תוססת מאוזנת על ידי גימור נקי ופריך. תווים של עץ מתוק מוסיפים חלקות עשירה ליין. הצעות לתפריט: ניתן ליהנות מהטעמים הנקיים והפריכים של גרוט סוביניון בלאן עם מאכלים רבים ושונים. השילוב הקלאסי של צדפות וסוביניון בלאן מגביר את איכות ההדרים של היין. הטעמים המעושנים של דגים או עופות בגריל מדגישים את טעם המלון של הסוביניון בלאן. הטעמים הללו טובים במיוחד כאשר הדג או העופות מוגשים עם כל סלסת עגבניות או פירות. הטעמים הפריכים מאפשרים להתאים את גרוט סוביניון בלאן למאכלים אתניים בעלי טעמים חריפים וחריפים של שום, עשבי תיבול ופלפלים. מסעדות תאילנדיות והודיות רבות מגישות גרוט סוביניון בלאן. הוא פועל כחומר ניקוי לחך עבור הטעמים החזקים הללו. ארוחות צמחוניות נהנות גם מהטעמים של הסוביניון בלאן שלנו.