קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

שרימפס צ'יפוטלה-ליים

שרימפס צ'יפוטלה-ליים
שרימפס צ'יפוטלה ליים יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 35 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 256 קלוריות. מתכון זה מן הידית יש חום 3 מאווררים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לך שמן צמחי, מיץ ליים, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 50% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: צ'יפוטלה ליים סלט שרימפס בגריל ברוטב לימון כוסברה, שרימפס ליים צ'יפוטלה, ו שרימפס מזוגג ליים צ'יפוטלה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין פינו גריג ' יו FitVine עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.