קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

שרימפס שום וחומוס

שרימפס שום וחומוס
שרימפס שום וחומוס עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 524 קלוריות, 40 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 33% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן דיאטה. לכו לחנות והרימו שמן זית, טריזי לימון, שום ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. כדי לנצל את גרידת הלימון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות מרמלדה כתומות עם ציפוי גרידת תפוז כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 87%. הציון הזה אדיר. מתכונים דומים: שרימפס לימון ושום עם חומוס, חומוס שום קלוי, ו שרימפס קארי עם חומוס וכרובית.

הוראות

1
מקם מתלה בשליש העליון של התנור ומחמם מראש ל -450 מעלות צלזיוס.זורקים את גרגירי החומוס עם 1 כף שמן זית ו -1 / 2 כפית מלח בתבנית אפייה גדולה, ואז מורחים בשכבה אחת.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
שמן זיתשמן זית
מורחיםמורחים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
אופים עד להזהבה, כ -20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בינתיים זורקים בקערה בינונית את השרימפס עם 4 כפות שמן זית, השום, גרידת הלימון, פתיתי הפלפל האדום ו -1 כפית מלח. משרים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
גרידת לימוןגרידת לימון
שמן זיתשמן זית
שוםשום
שרימפסשרימפס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוציאים את תבנית האפייה מהתנור ומפזרים את השרימפס על גרגרי החומוס. מחזירים לתנור ואופים עד שהשרימפס ורוד, 5 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
5
מזלפים את יתרת 1 כף שמן הזית ומפזרים את הפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פטרוזיליהפטרוזיליה
6
מגישים עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
7
צילום: אנטוניס אכילוס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. זינד-הומברכט קלקר פינו גרי עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
זינד-הומברכט קלקר פינו גרי
זינד-הומברכט קלקר פינו גרי
בהיר צהוב / זהב צבע, די זוהר. האף המעושן המעודן, האופייני לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים קלים שמתאימים למעשה לסגנון של פינו-גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זהו יין קל לשתייה כעת מכיוון שאין משקל מיותר. הגימור נחמד ועגול אך יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצה נהדר ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.