קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

תאנים בשלות בסירופ יין אדום מתובל

תאנים בשלות בסירופ יין אדום מתובל
, המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 307 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם יש לכם תאנים סגולות, סוכר מגורען, אניס כוכב, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: תאנים מיובשים ומשמשים בסירופ יין וניל, תאנים מיובשים ומשמשים בסירופ יין וניל, ו תאנים מתובל עלומות ביין.

הוראות

1
מוסיף את סוכר היין ותבלינים לסיר בינוני להגדיר מעל חום גבוה בינוני. ברגע שהוא מתחיל לבעבע להוריד את החום לרתיחה ולהפחית את התערובת בחצי עד לסירופ consistency.In בינתיים שיסף x לחלק העליון של התאנים הקטנות. אתה יכול לחתוך את הגדולים יותר בחצי או ברבעים. המטרה שלך היא כך שהם כולם על אותו נתחים בגודל ביס.לאחר הנוזל מצטמצם לטעמך להסיר מן החום ולהוסיף את התאנים מוכן.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 (8 אונקיות) צנצנת דבש1 (8 אונקיות) צנצנת דבש
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
תן להם להתקרר לטמפרטורת החדר בנוזל לפני ההגשה. אתה יכול גם לקרר אותם לחלוטין ולאחסן מכוסה בקירור עד 3 ימים במקרר. במקרה זה לתת להם לבוא לטמפרטורת החדר לפני ההגשה.