קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות44
מגזין

תבשיל Jambalaya

תבשיל Jambalaya
תבשיל Jambalaya יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 142 קלוריות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 16 מנות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הקראולית הזו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לך תיבול, אורז מיידי, אבקת צ'ילי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכונים דומים: תבשיל Jambalaya, תבשיל Jambalaya, ו תבשיל גמביה-לאה" (גמביה + ג'מבליה) .

הוראות

1
שלב הראשון 10 מרכיבים בתנור הולנדי גדול. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים, חשוף, 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים אורז ומרכיבים שנותרו. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים, חשוף, 5 דקות או עד במיה הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
במיהבמיה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
הסר וזרוק עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אלברינו D ' Alfonso-Curran עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
D ' Alfonso-Curran Albarino
D ' Alfonso-Curran Albarino
הערות חיך נקי אקספרסיבי, זני לבן ספרדי זה מציג אגס בשל, מלון יערה עם רמזים של מרציפן וקינמון. מבנה יפה עם מרקם עשיר tannin של המשרד, זה Albariño הוא מאוזן לחלוטין למרות גימור ארוך, פריך שלה. זוג עם צדפות, סרטנים טריים או סרטנים, צדפות מאודות, דגים בגריל, סלק & סלט בוראטה, ריזוטו, סושי וסביצ ' ה.