קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות7
ציון בריאות25
מגזין

תבשיל בורגונדי קל

תבשיל בורגונדי קל
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא חלב לקופסת המתכונים שלך, תבשיל קל בורגונדי עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתאים ל-7 מנות. מנה עיקרית זו מכילה 293 קלוריות , 28 גרם חלבון ו -15 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 25% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. גשו לסופר וקנו מרק בקר, בצל, פלפל ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו-20 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 67% . הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: תבשיל בורגונדי , תבשיל בורגונדי בקר , ותבשיל בורדו בקר .

הוראות

1
בתנור הולנדי חסין תנור, מערבבים את 11 המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מערבבים קמח ומים עד לקבלת מרקם חלק. מערבבים בהדרגה לתבשיל. מכסים ואופים ב-325 מעלות למשך 3 שעות או עד שהבשר והירקות רכים, תוך ערבוב כל 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'אק צלי בקר ללא עצמות, חתוך לקוביות 1 אינץצ'אק צלי בקר ללא עצמות, חתוך לקוביות 1 אינץ397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, פרוסגזר, פרוס2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי טחון או 1 כפית טימין מיובשטימין טרי טחון או 1 כפית טימין מיובש11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חרדל טחוןחרדל טחון2406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקBurgundy wine or reduced-sodium beef brothBurgundy wine or reduced-sodium beef broth21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, פרוסבצל, פרוס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק הם בחירה מצוינת לתבשיל. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. קברנה סוביניון ירדן עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
ירדן קברנה סוביניון
ירדן קברנה סוביניון
שילוב של מרלו (18%), קברנה פרנק (2%), פטי ורדו (4%) וקברנה סוביניון (76%) יוצר טעמים משולבים היטב, צבע עמוק ואיזון. הזר מציע תווים ברורים של קסיס, דובדבן שחור וקקאו. האיכויות הארומטיות של הפטיט ורדו משתלבות היטב עם הטעמים הרכים והמפתים של המרלו ומשלימות את הטאנינים הגבריים של הקברנה סוביניון. לקברנה סוביניון ירדן 2004 מרקם עשיר וטעמים עשירים, משלימים מסגרת מאופקת של עץ אלון שמובילה לגימור מתמשך של סיגלית, אדמה, עשן וקולה.