קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

תבשיל בשר כבש

תבשיל בשר כבש
תבשיל בשר כבש נטול גלוטן, מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 1028 קלוריות, 104 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לך בצל, רסק עגבניות, מלאי ירקות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זרעי הגפן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תות קרמבל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 5 שעות ו-50 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו דום מוטון ביריאני, קארי כבש, ו קארי הכבש של אמא (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי גדול, מחממים את השמן על חום בינוני עד שהוא מתחיל לנצנץ. מערבבים את הבצל, שום, גזר, סלרי ורוזמרין טרי, ומבשלים עד הבצלים שקופים, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוזמרין טרירוזמרין טרי
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים את הכבש ומערבבים עד שכל צידי הבשר משחימים.
מרכיבים שתצטרך
בשר כבשבשר כבש
בשרבשר
3
מוסיפים את היין ואת רסק העגבניות ומאפשרים לבשל במשך כ -10 דקות. לאחר מכן להוסיף את מלאי הירקות או מים, להפחית את החום בינוני נמוך ולאפשר להתבשל במשך 4 עד 6 שעות, בדיקה תקופתית כדי לוודא שהנוזל אינו מתפוגג, והוספת מים במידת הצורך. כאשר הבשר מתחיל להיות רך, להוסיף את תפוחי האדמה. מתבלים במלח ופלפל. התבשיל נגמר כאשר הבשר רך מאוד (הטעם צריך להיות אינטנסיבי וטעים מאוד). התאם את התיבול, לפי הצורך, וקצף בחמאה ממש לפני ההגשה כדי להפוך את הרוטב קצת יותר עשיר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מלאי ירקותמלאי ירקות
רסק עגבניותרסק עגבניות
תיבולתיבול
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
תבשילתבשיל
מיםמים
בשרבשר
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף