קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

תבשיל גמבו שרימפס

תבשיל גמבו שרימפס
תבשיל גמבו שרימפס הוא פסקטריאן ומספק כ 6 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 17 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל 398 קלוריות. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מאוכלרשת יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 55 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. גשו לסופר וקנו שמן זית, תערובת מאפין תירס, ציר דגים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מתכון למחזורי תפוחים כמו קינוח. עם כפית ציון 53%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: שרימפס גמבו, שרימפס גמבו, ו שרימפס גמבו.

הוראות

1
במחבת ברזל הקפיצו בצל וסלרי בשמן.
מרכיבים שתצטרך
סלריסלרי
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים עלי דפנה, טימין, תיבול פלפל לימון ותיבול בית.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
עלי דפנהעלי דפנה
טימיןטימין
3
יוצקים ציר ומוסיפים עגבניות ובמיה. מכסים את הסיר ומבשלים בעדינות במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מלאימלאי
במיהבמיה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מסירים מהאש ומערבבים פנימה שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
5
כדי להכין את ציפוי, מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מערבבים יחד ביצה וחלב, מוסיפים לתערובת המאפינס, ומשלבים עד לקבלת תערובת אחידה. זרוק על ידי כפות על גבי תערובת שרימפס חם, משאיר את המרכז חשוף.
מרכיבים שתצטרך
תערובת מאפיןתערובת מאפין
שרימפסשרימפס
חלבחלב
ביצהביצה
7
אופים 15 עד 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מערבבים את החומרים יחד ומאחסנים בכלי אטום עד 6 חודשים.

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת תירס מאפין תערובתחבילת תירס מאפין תערובת11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש1ביצה, הוכהביצה, הוכה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או דגיםציר עוף או דגים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,תיבול לימון-פלפלתיבול לימון-פלפל796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה קפוא לחתוך במיהחבילה קפוא לחתוך במיה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרימפס, ניקה, קלוף, ו deveinedשרימפס, ניקה, קלוף, ו deveined

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרימפס בתפריט? נסה להתאים עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שמורת הוניג רתרפורד סוביניון בלאן. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -26 דולר.
שמורת הוניג רתרפורד סוביניון בלאן
שמורת הוניג רתרפורד סוביניון בלאן
חומציות בהירה ורעננות פריכה, עם טעמים של אפרסק עסיסי, פסיפלורה ואשכולית-כמו גם ניחוחות מפתים של יסמין וגרידת לימון. בעל גוף בינוני, עם גימור מתמשך.תערובת: 91% סוביניון בלאן, 8% סמיון, 1% מוסקט