קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות74
מגזין

תבשיל דגים ים תיכוני

תבשיל דגים ים תיכוני
צריך מנה עיקרית ללא חלב ופסקאטריה? תבשיל דגים ים תיכוני יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 25 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל של 237 קלוריות. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -12 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם מים, פילה בקלה, פטרוזיליה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 98%. ציון זה יוצא מן הכלל. נסו תבשיל דגים ים תיכוני, תבשיל דגים ים תיכוני, ו תבשיל דגים ים תיכוני עם טוסטים שום (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול על אש בינונית הקפיצו את השום והבצל בשמן הזית למשך 5 דקות תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את העגבניות עם נוזלים, מים, פטרוזיליה וכוסברה. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
מיםמים
3
מערבבים פנימה את רוטב ווסטרשייר, קינמון, פפריקה ודגים. מבשלים על אש בינונית למשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
קינמוןקינמון
פפריקהפפריקה
דגיםדגים
4
מוסיפים את הפסטה ומבשלים 8 דקות נוספות, או עד שהפסטה רכה. מתבלים במלח לפי הטעם ופלפל שחור גרוס.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
פסטהפסטה
מלחמלח

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אן איימי פינו גרי עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
אן איימי פינו גרי
אן איימי פינו גרי
ניחוחות של אגס ברטלט, גרדניה, אפרסק לבן, תה לבן, יסמין, קרקר גרהם וקש. טעמים של אגס אסייתי, תאנה לבנה, אפרסק לבן, תות לבן ופרחי שומר. הגימור יבש, ארוך ומונע חומצה.משתלב היטב עם עוף צלוי, סלט קיסר, מולים, צלע חזיר מזוגג חבושים, דלעת בגריל, פורל צרוב במחבת וביבימבאפ.