קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות100
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל חום חשיש בריא

תבשיל חום חשיש בריא
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל תבשיל חום חשיש בריא. זה מתכון ללא גלוטן משמש 8 . מנה אחת מכילה 200 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. אם יש לך פלפל, קשיו, כרוב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכונים דומים: תבשיל חום מאוד זול, בריא חשיש, Ham & ביצה תבשיל חום, ו תבשיל חום חשיש.

הוראות

1
מניחים מרכיבים רוטב בבלנדר להתמזג במהירות גבוהה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מחממים מחבת גדולה, עמוקה שאינה מקל או ווק מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
3
מוסיפים את הבצל ומבשלים, ערבוב, עד מתרכך, על 3 דקות. (
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
הוסף מים על ידי כף אם יש צורך למנוע דבק.) מערבבים את השום, כרוב, ו 2 כפות מים; מכסים בחוזקה. לבשל, ערבוב כל 60 שניות, עד כרוב נבול על כמחצית נפח שלה.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
כרובכרוב
5
מוסיף את הרוטב, תפוחי אדמה מטוגנים, וחומוס. לבשל, ערבוב כל הזמן, עד שהרוטב מתחיל להתעבות.
מרכיבים שתצטרך
סלסה קנויה בחנות, להגשהסלסה קנויה בחנות, להגשה
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
6
יוצקים לתבנית אפייה מוכנה. מכסים בנייר כסף ואופים במשך 40 דקות. לחשוף ולאפות עד התבשיל מוגדר (כבר לא נוזלי באמצע), 10-15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
7
מגישים חם.

מרכיבים

8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור לפי הטעםפלפל שחור לפי הטעם425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס, שטוף סחוטחומוס, שטוף סחוט0(יכול להיות או להרחיק)1/8 – 1/4 כפית פלפל קאיין, אופציונלי1/8 – 1/4 כפית פלפל קאיין, אופציונלי11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש3ציפורןשום, טחוןשום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה חומים בסגנון דרום קפוא, מופשר (ראה הערות להלן)תפוחי אדמה חומים בסגנון דרום קפוא, מופשר (ראה הערות להלן)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב, גבעולים הוסרו ועלים קצוציםכרוב, גבעולים הוסרו ועלים קצוצים2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרגיל, ללא סוכר ללא חלברגיל, ללא סוכר ללא חלב1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמרים תזונתייםשמרים תזונתיים1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ3(חוֹרֶף)עמילן תפוחי אדמה או עמילן תירסעמילן תפוחי אדמה או עמילן תירס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיו גלם או 2 כפות טחינה, אופציונליקשיו גלם או 2 כפות טחינה, אופציונלי2(יכול להיות או להרחיק)- מלח (להשמיט דיאטות דל נתרן)- מלח (להשמיט דיאטות דל נתרן)11 קילו קישואים,1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן