קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות13
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל חומוס בניחוח לימון וכמון

תבשיל חומוס בניחוח לימון וכמון
תבשיל חומוס ריחני עם לימון כמון נטול גלוטן, וצמחוני מנה עיקרית. מנה אחת מכילה עד 12 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 342 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך פלפל, מים, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. נסו קינואה בריח לימון וכמון, תבשיל חזיר וחומוס עם כתום וכמון, ו תבשיל כרוב חומוס עם כמון, פפריקן מעושן וסיד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים מים לרתיחה בסיר בינוני. בהדרגה להוסיף פולנטה, ערבוב כל הזמן עם מקצף. להפחית את החום, ומבשלים 3 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום; מערבבים בחמאה. לכסות ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
3
בעוד פולנטה מבשלת, שמן חום במחבת לא מקל גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים בצל ושום; מטוגנים במשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים מיץ לימון, כמון, פלפל שחור, חומוס ועגבניות; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 6 דקות. מערבבים את הבצל הירוק.
מרכיבים שתצטרך
6
מגישים תבשיל מעל פולנטה. למעלה עם שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2(יכול להיות או להרחיק)שום מבוצרשום מבוצר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס (שעועית חומוס), סחוטחומוס (שעועית חומוס), סחוט822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפותעגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפולנטה יבשה מיידיתפולנטה יבשה מיידית9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב