קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות68
מגזין

תבשיל טלה יווני

תבשיל טלה יווני
המתכון לתבשיל טלה יווני יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 3 שעות ו-15 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 48 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 702 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לכם אורגנו, שמן זית, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכונים דומים: תבשיל טלה יווני, תבשיל טלה יווני, ו תבשיל כבש יווני עם פטה.

הוראות

1
מחממים התנור ל 325 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לסיר הגדול ביותר או תבשיל שיש לך שייכנס לתנור, יוצקים 3 כפות של השמן. חום את הבשר בקבוצות על חום גבוה ולהסיר עם כפית מחוררת לצלחת בקרבת מקום. ייתכן שיהיה עליך יותר שמן כפי שאתה עושה את זה. הבצל בהחלט צריך את זה, אז לשפוך את השמן שנותר או להוסיף יותר, להוסיף את הבצל, לפזר קצת מלח עליהם לבשל ואז עד רך שקוף.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
בשרבשר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מחבת רוטבמחבת רוטב
תנורתנור
3
מוסיף את השום, סלרי, קורנית, אורגנו. לאחר כמה דקות בערך, כאשר ריח השום עולה, להסיר חצי התערובת.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
סלריסלרי
שוםשום
טימיןטימין
4
מוסיפים את הבשר לתערובת במחבת, מכסים את החצי הנותר, מוסיפים את עלי המפרץ, גזר, עגבניות, מלאי ויין. אני משתמש תבשיל גדול אבל שטוח וכמות זו של נוזל מכסה את הבשר, אבל אם אתה מוצא שאתה צריך יותר נוזלי, להוסיף מים - אתה רוצה הרבה נוזל, כי אתה יהיה, בסופו של דבר, להיות בישול פסטה בזה. מביאים לרתיחה, להסיר חלאות, ולתת בועה במשך כ 3 דקות. ואז לכסות, להעביר לתנור, ואופים במשך כ 2 עד 2 1/2 שעות, או לבשל על חום נמוך מאוד. הבשר צריך להיות רך ומניב.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
פסטהפסטה
מלאימלאי
מיםמים
בשרבשר
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
5
הסר את הגזר (ולאכול, פינוק של הטבח) ועלי דפנה, מדי, אם אתה רוצה, ועונה, לטעום, עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי דפנהעלי דפנה
גזרגזר
6
כמובן שאתה יכול להמשיך לשלב הסופי עכשיו, אבל אני מניח שאתה לא הולך. במקרה זה, לתת את התבשיל מגניב ולשמור אותו במקרר עד שאתה רוצה את זה. לרפרף את השומן מלמעלה, וזכור לקחת אותו מהמקרר טוב 1 עד 2 שעות לפני שאתה מבשל אותו שוב. אתה יכול לחמם את זה בתנור, אבל בגלל הפסטה יהיה לשים על הכיריים, אני נוטה לחמם אותו שם. תוודא שהנזיד רותח. בינתיים, להביא סיר גדול של מים לרתיחה. כשהוא רותח, מוסיפים את המלח ואז את הפסטה. מבשלים את זה עד שזה כמעט אבל לא מבושל לגמרי; זה צריך להיות כמה דקות עדיין ללכת.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
מלחמלח
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סירסיר
7
לאחר מכן לנקז את הפסטה ולהוסיף אותו במהירות למיצים מבעבעים בתבשיל, ולוודא תחילה כי יש מספיק מיצים מבעבעים. אתה לא רוצה שהבשר יטבע, אבל אתה רוצה מספיק כדי שהפסטה תהיה מכוסה. הפסטה תספוג חלק מהנוזל כשיסיים את הבישול, כמובן.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
בשרבשר
8
בעוד כמה דקות, הפסטה צריכה להיות מבושלת. פירורים קצת פטה ולשים בקערה עם פטרוזיליה קצוצה, אורגנו, או בזיליקום. מערבבים לשלב ולאחר מכן להשאיר את הכף עם זה, כך שאנשים יכולים לפזר את הגבינה ממוסמר עשב על התבשיל כרצונם. מצקת את התבשיל לתוך קערות מרק רדודות.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
באזיל!באזיל!
פסטהפסטה
גבינת פטהגבינת פטה
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת