קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות96
מגזין

תבשיל ירקות כפרי באביב

תבשיל ירקות כפרי באביב
תבשיל ירקות כפרי באביב יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 23 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 374 קלוריות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לכם ארטישוק, שמן זית, מיץ לימוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. נסו תבשיל ירקות אביבי, תבשיל ירקות אביבי, ו תבשיל ירקות אביבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב מיץ לימון 2 ליטרים מים קרים. חותכים את החצאים העליונים של ארטישוקים ולהשליך; לנתק ולהשליך את העלים החיצוניים למטה כדי רך, ירוק חיוור הפנימי אלה. לקצץ ולזרוק גזע מסתיים. עם סכין קטנה וחדה, לקלף עור סיבי ירוק כהה מתחתית ארטישוק וגבעולים שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים ארטישוק בחצי אורך; לגרוף החוצה ולהשליך מרכזים מטושטשים וכל עלי כותרת קוצניים.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים כל ארטישוק חצי לשניים שוב לאורכו לרדת לתוך מי לימון.
מרכיבים שתצטרך
4
לקלף בצל; לחתוך חצי לאורכו, ואז לחתוך לאורכו לתוך 1/4 אינץ ' - רסיסים עבים. לשטוף שומר; לקצץ ולהשליך גבעולים שורש מסתיים. הזמינו כמה עלי עלים לקישוט אם תרצו.
מרכיבים שתצטרך
5
ראשי לחתוך לאורכו לתוך על 1/4 אינץ ' עבה matchsticks. אפוני מעטפת. יש לשטוף חסה היטב לקצץ ולהשליך ליבה; לחתוך עלים לאורכים 3 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
6
ארטישוק ניקוז. במחבת 5 עד 6 ליטר מעל חום בינוני גבוה, לעתים קרובות מערבבים ארטישוק, בצל ושומר בשמן זית עד בצל הם רפויים, 7 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים 5 כוסות מים ומביאים לרתיחה מעל חום גבוה; מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד ארטישוק רך כאשר פירסינג, 12 עד 18 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
להוסיף אפונה; להביא תערובת לרתיחה מעל חום גבוה ומבשלים עד אפונה במכרז כאשר פירסינג, 2 עד 3 דקות. מערבבים בחסה ומבשלים עד בקושי נבול, כ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם. תבשיל מצקת לתוך קערות ומקשטים עם גבעולי שומר שמורים.
מרכיבים שתצטרך
10
מפזרים גבינה לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך