קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

תבשיל סטייק בגבינת בירה פילדלפיה

תבשיל סטייק בגבינת בירה פילדלפיה
תבשיל סטייק גבינת פילדלפיה עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 885 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 63 גרם שומן. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. . זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. אם יש לך רוטב סויה, לחם, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו מטבל סטייק גבינת פילדלפיה, סטייק גבינת פילדלפיה, ו כריכי סטייק גבינת פילדלפיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חום 1 כף שמן זית במחבת מעל חום בינוני נמוך; מוסיפים את פלפל ובצל למחבת; מתבלים עם 1/2 כפית מלח, 1/2 כפית אבקת שום, ו 1/4 כפית פלפל ומבשלים עד רך, על 20 דקות; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פלפלפלפל
שמן זיתשמן זית
פלפלפלפל
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים 1 כף שמן זית למחבת ולהעלות את החום בינוני; מוסיפים את הסטייק פרוס לשמן החם עד; עונה עם 1/2 כפית מלח, 1/2 כפית אבקת שום, ו 1/4 כפית פלפל ומבשלים עד לא ורוד יותר, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
סטייק פרוססטייק פרוס
שמן זיתשמן זית
פלפלפלפל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר מהחום באופן מיידי.
5
מסדרים את קוביות הלחם בתחתית צלחת 9x13.
מרכיבים שתצטרך
קוביות לחםקוביות לחם
6
מניחים את הסטייק על הלחם ושמים את תערובת הפלפל והבצל על הסטייק; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
לחםלחם
בצלבצל
סטייק.סטייק.
7
ממיסים את החמאה בסיר.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
מקציפים בקמח כדי להכין משחה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
9
יוצקים את הבירה, לטאטא ללא הרף עד שאין גושים. מערבבים את 1 1/2 כפיות פלפל שחור, 1 כפית אבקת שום, פטרוזיליה, אבקת בצל, 1/2 כפית מלח, פפריקה, רוטב ווסטרשייר, רוטב סויה; מערבבים. ככל שהתערובת מתעבה, יוצקים את החלב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת בצלאבקת בצל
רוטב סויהרוטב סויה
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה
בירהבירה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
10
מוסיף את גבינת מונטריי ג ' ק וגבינה אמריקאית; מערבבים עד הגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
גבינה אמריקאיתגבינה אמריקאית
גבינהגבינה
11
יוצקים את התערובת על החומרים המורכבים במחבת 9x13. למעלה עם פרוסות גבינת פרובולון.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות גבינה פרובולוניתפרוסות גבינה פרובולונית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
12
אופים בתנור שחומם מראש עד גבינת הפרובולון נמסה, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פרובולוןפרובולון
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה אמריקאית גרוסהגבינה אמריקאית גרוסה5(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה11 קילו קישואים,פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2פלפלים ירוקים, פרוסיםפלפלים ירוקים, פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1נעלייםלחם איטלקי, חתוך לקוביות אינץ ' 1לחם איטלקי, חתוך לקוביות אינץ ' 13556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי גרוסהגבינת מונטריי גרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1גדולבצל, פרוס דקבצל, פרוס דק11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרובולונה, פרוסהגבינת פרובולונה, פרוסה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק עין-צלע, פרוס דקסטייק עין-צלע, פרוס דק1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו מדלנה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.