קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות50
מגזין

תבשיל סקווש וחומוס אפריקאי

תבשיל סקווש וחומוס אפריקאי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק, אז תנו הזדמנות ל סקווש אפריקני ותבשיל חומוס. מנה אחת מכילה 279 קלוריות, 11 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך זרעי דלעת, כורכום הקרקע, פלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. נסו נזיד בוטנים אפריקני עם שרימפס ודלעת חמאה, תבשיל חומוס וסקווש, ו תבשיל סקווש, חומוס ואדום עדשים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור או בסיר הולנדי 5 ליטר, מחממים 3 כפיות שמן על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים בצל לשמן; מבשלים 10 דקות, ערבוב מדי פעם, עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
3
מוסיפים את כל התבלינים; מערבבים עד הבצל מצופה היטב. מבשלים כ 3 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד חום זהוב מזוגג ועמוק. מערבבים סקווש; מעיל היטב עם תערובת מתובלת. מערבבים במרק, עגבניות וחומוס.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
סכין קילוףסכין קילוף
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
4
מחממים מרק לרתיחה; מפחיתים חום. כיסוי ומבשלים על 15 דקות או עד סקווש הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
סכין קילוףסכין קילוף
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
5
בינתיים, במחבת 8 אינץ', חום נשאר 1 כפית שמן על חום בינוני גבוה; להוסיף במיה שמן. מבשלים 3 עד 5 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד רך וקצוות הם חום זהוב; מערבבים לתוך תבשיל.
מרכיבים שתצטרך
במיהבמיה
תבשילתבשיל
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
6
מחלקים תבשיל שווה בין 4 קערות. עבור כל מנה, תבשיל העליון עם 2 כפות כוסברה קצוץ ונדיב 1 כף זרעי דלעת.
מרכיבים שתצטרך
זרעי דלעתזרעי דלעת
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת סקווש, קלופים, זרע, לחתוך לקוביות 1 אינץדלעת סקווש, קלופים, זרע, לחתוך לקוביות 1 אינץ425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול חומוס (שעועית חומוס), סחוט, שטוףיכול חומוס (שעועית חומוס), סחוט, שטוף411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול עגבניות לקוביות נתרן נמוכות, לא מצוחצחיכול עגבניות לקוביות נתרן נמוכות, לא מצוחצח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחון (קאיין)פלפל אדום טחון (קאיין)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכום הקרקעכורכום הקרקע3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה פרוסה דקבמיה פרוסה דק41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל גדול, קצוץבצל גדול, קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקraw זרעי דלעת ללא מלח (pepitas), קלויraw זרעי דלעת ללא מלח (pepitas), קלוי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', צ ' נין בלאן וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי באפריקה. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. הפינוטג ' של בומונט עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Beaumont Pinotage
Beaumont Pinotage
הסגנון של בומונט משקף את האקלים הקריר של אזור נהר בוט. פירות יער אדומים טריים עם גוף בינוני טעים לשתייה וטאנינים משולבים היטב.תואם טוב מאוד עם bobotie, משחק וקארי, צלעות חילוף וסטייק פלפל, או לנסות snoek וריבת ענבים.