קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

תיבול טאקו III

תיבול טאקו III
. גשו לסופר וקנו אבקת צ'ילי, אורגנו, כמון טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 22% המנה הזאת לא כל כך סופר. מתכונים דומים: תערובת תיבול טאקו, תיבול טאקו, ו תיבול טאקו.

הוראות

1
בצנצנת עם מכסה הולם הדוק, לשלב קמח, פתיתי בצל, שום, אבקת צ ' ילי, אורגנו, כמון, ומלח. סגור מכסה מאובטח, ולנער היטב לערבב תוכן. חצי כוס שווה 1 (1.25 אונקיה) חבילה של תיבול טאקו.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
פתיתי בצל יבשיםפתיתי בצל יבשים
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פינו נואר Cuvaison עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."