קושירגיל
מוכן ב22 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

תירס הודי עם יוגורט קארי

תירס הודי עם יוגורט קארי
המתכון תירס הודי עם יוגורט קארי יכול להתבצע בערך 22 דקות. אתה מקבל תוספת שמגישה 4. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 10 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל 173 קלוריות. מתכון זה מאוכלרשת יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. לכו לחנות ואספו אבקת קארי, מיץ ליים, מלח כשר ופלפל טרי סדוק, ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל הודי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 33%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: קערות עוף קארי הודי עם רוטב יוגורט קארי, קארי ירקות דרום הודי עם עלי קארי, ו מרינדת יוגורט הודית.

הוראות

1
מחממים מחבת גריל לכיריים לחום בינוני-גבוה. צולים את התירס, הופכים לעתים קרובות, עד להשחמה אחידה, 10 עד 12 דקות. בקערה קטנה מערבבים יחד את היוגורט, הדבש, מיץ הליים והקארי לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
ציוד שתשתמש בו
כרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחדכרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחד
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מעבירים את התירס לקרש חיתוך, חותכים אותם לשניים לרוחב ומגישים מיד עם טפטוף יוגורט קארי, זילוף מלח ופלפל, וסחיטת ליים טרי, אם רוצים. ניתן גם לקרר תירס ולהגיש קר.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך

יין מומלץ: ריזלינג, Gruener Veltliner, ורוד נוצץ

ריזלינג, גרונר ולטלינר ורוז ספארלינג נוצצים הם בחירה מצוינת עבור הודים. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש להם קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. קו-בי-איי שלוס פולראדס ריזלינג עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
ארמון פולרדס ריזלינג
ארמון פולרדס ריזלינג
לריזלינג זה יש זר אקזוטי של מנגו, אפרסק ותפוח בשל ויש לו סוכר שיורי טבעי מורגש.אתה יכול ליהנות זה יין ללוות מזון, עם חברים, או פשוט בעצמך כדי להירגע.יין זה מהווה ליווי אידיאלי לתבלינים אסייתיים כמו קארי, ג ' ינג ' ר או עשב לימון. יש לו איזון מושלם של חומציות ומתיקות טבעית ויש לו את המאפיינים הנכונים לעמוד מול מנות מרגשות כאלה.