קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

תירס כלבים

תירס כלבים
כלבלבי תירס עשויים להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים לתוספת שלך. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 14 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל 540 קלוריות. אם יש לכם פרמזן, מלח, נקניקיות וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 53%. מתכונים דומים: תירס מתי פקודה-תירס וחילבה משאיר פריטר-תירס מתוק, קארי תירס פאלאק, איך מכינים תירס פאלאק / תירס תרד, ו טאקו תירס רך עם בטטות קלויות, פלפלי פובלנו ותירס.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
שלבו 1 1/2 כוסות מהקמח וכל שאר החומרים היבשים בקערה גדולה וערבבו היטב. בקערה אחרת שלבו את החלב, הבירה, הביצים והמים, ואז ערבבו היטב והוסיפו לחומרים היבשים. מחלקים את הבלילה לשניים. למחצית הראשונה של הבלילה מוסיפים את הפטרוזיליה האיטלקית, פלפלי הדובדבן החריפים, השום והפרמזן ומערבבים היטב. לחצי השני מוסיפים את הג 'לפנוס, הכוסברה והג' ק היבש.
מרכיבים שתצטרך
פלפל דובדבן חריףפלפל דובדבן חריף
פטרוזיליה עלה שטוחפטרוזיליה עלה שטוח
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
שלב היטב.
4
מחממים את השמן בסיר עם תחתית כבדה ל 375 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
5
חותכים את הנקניקיות לשלישים ומחפרים אותם בקמח 1 כוס הנותרים. מצפים את הנקניקיות בסגנון איטלקי בבלילת הפלפל החריף ואת הנקניקיות בסגנון ספרדי בבלילת הג ' לפנו. מטגנים את הנקניקיות, בקבוצות, עד להזהבה, כ -4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
6
מסננים על צלחת מרופדת במגבת נייר ומגישים מייד.
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קנולה (או שמן דל שומן רווי אחר)שמן קנולה (או שמן דל שומן רווי אחר)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפלי דובדבן חריפים טחוניםפלפלי דובדבן חריפים טחונים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי כוסברה קצוצים דקעלי כוסברה קצוצים דק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה2ביציםביצים5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, מחולקקמח לכל מטרה, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת ג'ק יבשה מגוררתגבינת ג'ק יבשה מגוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל חלפיניו טחוןפלפל חלפיניו טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פרמזן מגוררתפרמזן מגוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה איטלקיים טחוניםעלי פטרוזיליה איטלקיים טחונים2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים8נקניקיות מבושלות בסגנון איטלקינקניקיות מבושלות בסגנון איטלקי8נקניקיות מבושלות בסגנון ספרדינקניקיות מבושלות בסגנון ספרדי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן