קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 20 דק.
מנות18
ציון בריאות2
מגזין

תענוג שוקולד ללא סוכר

תענוג שוקולד ללא סוכר
תענוג שוקולד ללא סוכר יכול להיות רק המתכון לצמחוני לקטו אובו שחיפשתם. מתאים ל-18 מנות. תמורת 41 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 3 גרם חלבון , 3 גרם שומן , ובסך הכל 115 קלוריות . אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זה עובד הכי טוב בתור מזנון, והוא נעשה תוך כ -6 שעות ו-20 דקות . המתכון הזה מבית Allrecipes דורש קרקרים שוקולד גרהם, פודינג שוקולד, חלב רזה ושוט קריר. זהו מתכון לא יקר לחובבי האוכל הדרומי. עם ציון של 25% , המנה הזו גרועה למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מוס שוקולד דל פחמימות ללא סוכר {GIVEAWAY: ספר הבישול החדש של אמא ללא סוכר} , תענוג חמאת בוטנים ללא סוכר (ידידותי לתזונה בחוף דרום) ומאפינס סקיני דאבל שוקולד-טבעוני, גלוטן חינם, ללא חלב, ללא ביצים וללא סוכר מזוקק .

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Iron Horse Wedding Cuvee. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-39 דולר לבקבוק.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.